Teslimat ve İade Bilgileri

  1. Kampanyalı ürünlerde herhangi bir iade veya değişim yapılmamaktadır.
  2.  Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.
  3. Outlet Kategorisinde bulunan ürünlerin değişimi ve iadesi söz konusu değildir. 
  4. Ürünlerinizin orijinal ambalajlarında, kullanılmamış olarak iade edilmesi gereklidir. Ambalajı bozulmuş veya ambalajı bulunmayan ürünlerin iadesi/değişimi maalesef gerçekleştirilememektedir.
  5. TÜKETİCİ satın aldığı MAL’ı ambalajınının açılmamış, tahrip edilmemiş, MAL’ın tekrar satın alınabilirlik özelliğinin ve ticari vasıflarının kaybolmamış olması halinde teslim aldığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Aksi halde ürünün iadesi kabul edilmeyecektir. Bu durumda TÜKETİCİ MAL’ı fatura (tüm kopyalarıyla) ve iade dilekçesi ile birlikte SATICI’ya ulaştırır. SATICI MAL’ın kendisine ulaşmasını müteakip 1 (bir) ile 3 (üç) hafta içinde MAL bedelini cayma hakkını kullanan TÜKETİCİ’nin ödeme yaptığı kredi kartına veya banka hesabına geri yatırır. TÜKETİCİLER özel üretim ürünlerde gibi MAL’larda cayma hakkını kullanamazlar.
  6. Cayma Hakkını kullanımdan kaynaklanan masraflar Kargo ücreti dahil SATICI’ya aittir
  7. Orhans onarım birimi bulunmadığından tamir ve bakım hizmeti vermesi söz konusu değildir. Alıcı satın aldığı ürünlerin arıza ve tamirlerinden üretici firmanın ve yine üretici firmanın yetkilendirdiği servislerin sorumlu olduğunu satıcıdan hiçbir talepte bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.
  8. Garanti ve iade şartlarıyla ilgili tüm sorularınız için [email protected] adresine mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.